Výstavy 2011

30.08.2011 13:17

Chtěla jsem sem jen napsat, kterých výstav se tento rok ještě účastníme.

10.9.2011

- se chystáme na klubovku do Horního Jelení, kde bude Binkie z Elgardu vystupovat ve třídě mladých. Také moje první začátky v úpravě :)) Premiéra se mi vyplatila známkou V1, tak uvidíme, jak na klubovce =))

 

17.9.2011

- se učastníme výstavy morčat v Chebu, má první premiéra, týkající se i registrace našich morčátek.

Na výstavu jsou přihlášení oba skiníci, Akim ve standardu B a třídě junior (uvidíme, jak si v ,,Béčku" povede =))) ) , Abisha ve standardu C ještě jako baby. Dále máme ve standardu A tři morčátka, Savanah rexík v aduldech (jsem zvědavá, jak nám zkomentujou srst =), ještě moc neumim vyhodnotit její kvalitu), dále Jitredek hladký jako baby (náš favorit, uvidíme, jak si povede...) a nakonec Flipřík coronet (u něj je velký otazník...vůbec nevím, jestli mu do té doby vyroste srst...tak nám držte palečky, aby to všechno stihl =)) )

               

Také mi jedna milá paní přiveze na výstavu až z Brna slečnu pro Akima do chovu bicolorů černá-bílá, už se na ní moc těšíme =))